Veelgestelde vragen
- Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?
- Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
- Ik heb geen e- mail ontvangen
- Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
- Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?
- Moet ik verzendkosten betalen?
- Is uw website beveiligd?
- Ik heb een klacht?
- Mogen afgeprijsde artikelen geruild/retour gezonden worden?
- Wat moet ik doen als het pakket niet is ontvangen?
- Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?
- Ik woon buiten de EU moet ik dan extra betalen?
- Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?
- Nee, de artikelprijzen op de website zijn exclusief BTW.
- Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?
- Alle bestellingen worden individueel afgehandeld. Het is slechts op verzoek mogelijk bestellingen samen te voegen.
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- De indicatieve levertijd staat vermeld bij het product. Als wij uw bestelling op voorraad hebben, zal deze binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd.
- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
- U ontvangt een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit!
Bij het versturen van de bestelling krijgt u nog een e-mail met de verzendgegevens. - Ik heb geen e- mail ontvangen
- Kijk eens bij uw SPAM berichten.
- Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
- Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.
- Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?
- Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum aan onderstaand retouradres te zenden. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag binnen 30 dagen op uw rekening of creditcard retour gestort. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in nieuwstaat te verkeren. Indien u een gedeelte van uw bestelling terugstuurt (dus van een bestelling van meerdere artikelen) dan dient u de bankgegevens in te vullen ( m.u.v. betaling via pay-pal.).
U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht niet retourneren via één van onze winkels. RETOURADRES: Bureaustoelen.be, Nijverheidsstraat 72 - Unit 21, 2160 Wommelgem. Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd. - Moet ik verzendkosten betalen?
- Voor het verzenden van artikelen binnen Europa worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten worden gedurende het afrekenproces in rekening gebracht.
- Is uw website beveiligd?
- Uw betaling wordt via een beveiligde lijn geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan maken wij uw bestelling in orde.
- Ik heb een klacht?
- In geval van een klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 03-213 78 78 of per e-mail: info@bureaustoelen.be. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kan u binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.
- Mogen afgeprijsde artikelen geruild/retour gezonden worden?
- Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing
- Wat moet ik doen als het pakket niet is ontvangen?
- Vraagt u eerst aan uw buren of het pakket wellicht daar is afgeleverd. Het komt voor dat de postbode geen bericht achterlaat dat het is afgegeven bij uw buren. Mocht het pakket niet na de bovenstaande termijn zijn aangeboden, neemt u dan contact met ons op zodat wij een onderzoek voor u kunnen instellen. Vermeld a.u.b. altijd uw bestelnummer als u contact met ons opneemt.
- Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?
- Pakketten worden aangeboden tussen 9 en 17 uur, wij weten echter niet op welk tijdstip. Het is geen probleem als u niet thuis bent, in de meeste gebieden wordt een pakket op een later tijdstip nogmaals aangeboden. Mocht u dan ook niet thuis zijn, dan kunt u het afhalen op het postkantoor met een afhaalbewijs van de postbode. Het adres van het postkantoor staat op het afhaalbewijs dat u ontvangt van de postbode. Let er wel op dat u zich moet legitimeren bij het afhalen. U dient het pakket overigens wel binnen een week af te halen.
- Ik woon buiten de EU moet ik dan extra betalen?
- Als u buiten de EU woont kan het zijn dat u douanekosten en importheffing (tax) moet betalen. Dit dient u af te rekenen aan het bedrijf dat de bestelling aflevert. Zij regelen alle formaliteiten met de douane en belasting. Als u uw bestelling zakelijk koopt, dan kunt u vaak in uw eigen land de belasting terugvragen.